Fordítóiroda

Morzsák egy fordítóiroda életéből.

Friss topikok

  • Oakstock (Csertő): Újfent üdvözlök minden Kedves Olvasót, egy kicsit visszalopakodtam ide. Három nap alatt sikerült ... (2011.03.22. 01:08) Blogging again
  • 21 hónap: Nahát... Akkor muszáj lesz belehúzni :) (2011.03.11. 09:12) Nemá...
  • 21 hónap: @a chinese lollipop man: a határidő dec. 13. volt, tehát ha jól számolok, 25 napja volt a 200e leü... (2010.12.02. 18:04) A jog és a józan ész, avagy kinek van igaza
  • 21 hónap: @a chinese lollipop man: a presztízsre gondoltam. Úgy gondolom, hogy a vágóhídi segédmészárosénál ... (2010.11.22. 14:41) Halak az akváriumban
  • 21 hónap: Fogalmazd, mert ha én küldöm el, akkor lehet, hogy nem rendel többet... (2010.11.10. 17:56) Gáz

209

2010.10.06. 08:22 :: franella

Pénteken egy 217 oldalas pdf fájlt alakítottam doc formátumba. Persze tele szöveges ábrával meg szabálytalan formájú táblázattal. Mikor már a sokszázadik szövegdobozt illesztettem a hetvenvalahanyadik ábrára, és már nem is tudom, hány cellát egyesítettem illetve osztottam fel, boldogan vettem észre, hogy már a 209. oldalon járok. És akkor automatikus mentés közben elszállt a Word. És vele együtt félórányi munkám. Pedig mentettem én rendszeresen, és az automatikus mentés is be volt kapcsolva - csak mint utólag kiderült, mégsem regisztrált minden változtatást. Hiába dobta ki nekem a "javított" dokumentumot, nem sokra mentem vele. Kezdtem hát az utolsó fél óra alatt beszerkesztett oldalak feldolgozását elölről. A 208. oldal után mentettem, aztán nekifogtam a 209-nek. Már majdnem kész voltam vele - elég munkás volt, jó sok törléssel és átszerkesztéssel, amikor jött egy váratlan áramszünet. Se vihar, se előre bejelentett karbantartás, se lakáson belül levágódó biztosíték. Őrjöngtem. Káromkodtam. Aztán sztoikus nyugalommal harmadszor is nekifogtam a 209. oldalnak.

Tegnap pedig vettem egy szünetmentes tápot.

Last Friday I was converting a pdf document of 217 pages to Word. Naturally it was full of figures with text and tables of irregular shape. When I was adjusting the hundredth textbox on the seventieth figure and could not even remember how many cells I had merged and divided, I realized happily that I was already working on page 209. And then during automatic saving my Word just collapsed, together with all my work of the previous half an hour. I did save the document regularly, and automatic saving was on as well, but as it turned out, not every change was registered. There was not a lot I could do with the version offered by Word as "last automatic saving" (yeah, right), so I took a deep breath and started to edit the pages of the past half an hour again. When I finished page 208, I saved the document, and started to work on page 209. I was almost ready - it was a tough one with a lot of deleting and re-editing, when out of a sudden: blackout. No thunderstorm or planned maintenance, not even a fuse blowing out. I was raging and swearing, then with the calmness of a real stoic I started page 209 for the third time.

And yesterday I bought an uninterruptible power supply.

Megosztás

Szólj hozzá!

Címkék: pdf word áramszünet szünetmentes táp automatikus mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://forditoiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr452349967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása