Azt hittem, ezzel a dumával csak a rosszul sikerült randi után szokás finoman a másik tudtára adni, hogy a "soha-viszont-nem-látásra-édes". De úgy látszik, az üzleti életbe is átvitték. Főleg fizetési késedelem vagy adminisztrációs bonyodalom esetén szoktam belefutni a vissza-nem-hívásokba. Ilyenkor pár nap elteltével újra telefonálok, és igyekszem a kedves hanggal elnyomni a feltörni kívánó cinizmust. "Nahát, még nem utalta a könyvelő?" Nem, még mindig nem. "Igen, még én is várom a választ." Én meg méginkább. Ha nem is telefonon, legalább e-mailben. Még ha személytelenebb is, legalább jelzésértékű. Hogy nem felejtettek el. Kíváncsi vagyok, ha késedelmes leadásnál vagy egyéb, a mi oldalunkon jelentkező problémánál mi játszanánk el ugyanezt, vajon mit szólnának?
Majd hívlak
2010.05.05. 13:55 :: franella
Szólj hozzá!
Címkék: ügyfél visszahívás
A bejegyzés trackback címe:
https://forditoiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr961973841
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.