Mivel mi négyen különböző helyekről, IP címekről és eltérő időben dolgozunk, szükségünk volt egy olyan felületre, ahol a fordítóiroda működéséhez szükséges információ mindenki számára elérhető és szerkeszthető. A központi szerver ilyen méretben felesleges, túl macerás és nem mellesleg meglehetősen drága. A megoldás: a távgép, azaz egy olyan virtuális számítógép, melynek minden adata elérhető egy másik számítógépről. A megfelelő loginnal és jelszóval csatlakozva a saját monitoron megjelenik a virtuális gép képernyője, melyen a billentyűzettel és az egérrel ugyanúgy lehet navigálni, mint bármelyik számítógépen. Innen intézzük a központi levelezést, a megrendelők, fordítók és projektek adminisztrációját,(melyhez kifejezetten fordítóirodák számára kifejlesztett menedzsment szoftvert használunk - egyelőre angolul és németül, de reményeink szerint még az idén megjelenhet a magyar változat), és itt tároljuk az elszámolásokat, fordítómemóriákat és egyéb hasznos céges dokumentumokat is. A program egyik modulja segítségével lehetőség van fájlok közvetlen le- és feltöltésére a távgép és a saját PC között, továbbá nagyméretű fájlok megosztására is. Egyszerre ugyan csak egy felhasználó lehet bejelentkezve, de az eltérő munkabeosztásunk miatt ez ritkán okoz problémát. [Reméljük, csak egyelőre ;) Zs]
Távgép
2010.04.14. 09:34 :: franella
2 komment
Címkék: fájlmegosztás tárhely távgép virtuális számítógép menedzsment szoftver
A bejegyzés trackback címe:
https://forditoiroda.blog.hu/api/trackback/id/tr141917660
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
21 hónap · http://www.reprintkiado.hu 2010.05.08. 09:06:21
@Old Man: csak az admin felületen szoktam egy-egy új poszt erejéig ugrálni - csak most láttam, amit írtál.
Köszönjük :)
Köszönjük :)